DC DC konvertor z ebay

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červen 4 23:12:54 CEST 2014

Buďte rád, že dává kousek nad 5V. Aspoň vykompenzujete úbytek
na konektorech a na kabeláži.

A ten DC/DC menič teda z 5.2V určitě 5V nedá. To by na to musel
být speciálně navržený (buck-boost), a to by si určitě prodejce
nenechal pro sebe, ale pochlubil by se tím.

PL

********************************

From: "Michal Grunt" <michal.grunt na vynet.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 04, 2014 10:40 PM
Subject: DC DC konvertor z ebay

Přemýšlel jsem, že bych dal před Raspberry tohle:
http://www.ebay.com/itm/DC-to-DC-4V-38V-to-1-25V-36V-5A-Step-Down-Power-Supply-Buck-Module-24V-12V-9V-5V-/271359649915?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f2e4ba87b
Ze zdroje bude mimo RPi napájen USB hub, USB/SATA disk a další věci a nerad bych, aby při poruše zdroje nebo nějaké jeho slabé chvilce něco odešlo. Navíc zdroj co mám dává (naprázdno i při mírném zatížení) 5.2V (maximální proud píší 6A, neměřil jsem) a netuším jak se na 5.2V bude tvářit třeba SATA disk + elektronika USB/SATA převodníku, který pojede prakticky nepřetržitě nebo vůbec elektronika RPi atd. Na druhou stranu netuším zda zmiňovaný DC DC konvertor dokáže dát při vstupu 5.2V výstup 5V, případně při poklesu vstupu na 5V dát 5V i na výstup... Z různých obrázků, které jsem na internetu našel jsem nevyčetl typ obvodu.
Nebo si s tím nemám dělat starosti a prostě věřit tomu, že zdroj který mám prostě vydrží a 5.2V místo 5V (SATA disku, různým USB zařízením atd.) nevadí...