12V adaptér

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Červen 4 12:30:53 CEST 2014

Dobrý den,

Já nemám v úmyslu tam přidávat nějaké filtrace. Vzniklo to tak, že jsem
úplně náhodou k tomu zdroji připojil zrovna kondenzátor, a zdroj  takhle
zblbnul. Takže spíš přemýšlím, jestli si můžu dovolit takový zdroj
používat tam, kde potřebuju adaptér 12V - různé bastly, hračky, atd.
nebo jestli je mám všechny rovnou vyhodit. Je fakt, že tady mám spoustu
různých adaptérů od 5 do 24V, a zkoušel jsem k nim teď ten kondenzátor
připojit, a žádný z nich to nedělá, jenom tento jeden typ, od kterého
mám asi 15ks.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip