RE: sloučení 2 a více RS232 do jednoho

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Červen 4 12:20:39 CEST 2014

A co tedy převést RS232 na USB? Na to jsou levné převodníky za pár korun (My
je také máme pod označením SL232, ale my jsme drazí). Nebo by software
vadilo, že by data chodily jakoby po 4 portech?

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827