Re: 12V adaptér

Středa Červen 4 09:16:42 CEST 2014

Nevim jak u IC, ktery ridi vas zdroj,ale to co popisujete je klasicky
pripad pri kterem dochazi k autorestartu ridiciho IC.
Aby se zdroj neodpalil kdyz pracuje do zkratu je urceno za jaky cas po
zapnuti musi na sekundaru byt pozadovane napeti, pokud k tomu nedojde ,
treba protoze jste pridal dalsi C, ktery rapidne snizi strmost narustu
napeti dojde k tomu, ze ridici IC se restartuje a muze to zacit delat to co
popisujete.
Resi se to bud prodlouzenim casu nabehu na nejakem tom RC clenu na primaru
a pokud jecasovani zadratovane v IC tak pomoci Soft Finish Circuit, coz je
dioda a C paralelne k TL431.
ALe popravde ono neni moc duvodu proc davat k menici na 500kHz 1000uF C,
pokud jiz chcete prodlouzit zivotnost C na vystupu tak je lepsi dat tam dve
Low ESR tak 100uF, pokud vam jde o lepsi "vyhlazeni"  tak tlumivka 4,7uH +
2 x C 100uF low ESR