nabijanie dvoch Li-Ion clankov

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 3 23:12:52 CEST 2014

Jako inspiraci pro nabijeni muze poslouzit i tenhle "Zajicuv" udelator.
Nez jsem si poridil Turnigy, pouzival jsem to a fungovalo to vyborne:

http://www.zajic.cz/omezovac/omez%20sch.jpg
http://www.zajic.cz/omezovac/omezovac.htm
V postate se to chova jako idealni zenerka s "pravouhlym" a ostrym
kolenem ve V-A charakteristice.
Nevýhoda je, že to v klidu po odpojení nabíjení žere  cca 0,12mA.