Nemesis Service Suite a Nokia 5310

Úterý Červen 3 20:16:21 CEST 2014

Hezký večer,

     nakonec jsem se rozhodla donést telefon do servisu a přenechat jej
odborníkům. Protože jsem věděla, že mne osobně se to před pár lety
povedlo, tak jsem nečekala žádnou zradu. Sice jsem trochu znejistěla při
řečech technika o tom, že to asi nepůjde a že pokud přehraje FW tak se
všechno ztratí, ale myslela jsem, že ví co dělá.

     Jenže ten dement prostě jen přehrál FW a neudělal žádnou zálohu a
nic, přitom to telefon umí. Takže já jsem přišla o úplně všechny
kontakty, stažené programy, nastavení... a přitom stačilo tak málo, pár
kliknutí tlačítkem. Jednu starou zálohu na kartě jsem našla, takže se mi
podařilo pár věcí zachránit. Vím, mohla jsem udělat zálohu sama, ale
prostě jsem věřila v to, že jsou to profesionálové. Pokud jsem dávala
telefon do oficiálního servisu, tak to udělali.

     Jsem z toho všeho dost otrávená a zhnusená. A navíc jsem ztratila
část své důvěry v malé firmy...

     Saša Svobodová