Proudova sonda k oskopu - poradite ?

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Červen 3 12:24:31 CEST 2014

cim dal vic nabyvam pocitu, ze si radsi v pripade potreby pujcim sondu z
prace :) jenze je to lecroy, takze vcetne oskopu. jen se mi moc nechce
tahat ty kramy po certech a dablech, to kdyby se nahodou neco stalo, kvuli
cene :( nechtel bych to platit ...
premyslel jsem i o te moznosti zbastleni, jak se tu taky zminovala. jenze
mam osobni nedostatky v mechanickych provedenich, respektive vubec netusim
jak bych z toho udelal pristroj, co drzi v jednom kuse :(

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz