Otazky testov z Majstrovstiev CR deti a mladeze v radioelektronike

Balu balu na k-net.fr
Úterý Červen 3 11:13:39 CEST 2014

Napatovy prenos a 20*log je celkom spravne :-)

V slovenskej sutazi sme pravidla zmenili. Otazky nemaju moznosti a/b/c takze musia napisat odpoved. Niektore nemusia mat jednoznacnu odpoved. Je to sice viac prace pre porotu, ale domnievame sa ze to lepsie ukaze schopnost mysliet a vseobecne kreativitu.
Stretlo sa to s dobrym ohlasom.
b.