Nemesis Service Suite a Nokia 5310

Úterý Červen 3 11:13:18 CEST 2014

Dobré dopoledne,

     pokouším se zprovoznit program Nemesis Service Suite jelikož
potřebuji zjistit bezpečnostní kód od svého telefonu. Ale ať dělám co
dělám, tak se mi nechce spojit. Když jsem to dělala před časem, tak to
chodilo dobře, ale je to již pět let...

     Jsou nainstalované ovladače od Nokie, NSS i její vlastní ovladače
pro USB. Přesto každý pokus o komunikaci skončí chybou. Zkusila jsem i
jiné porty, ale chová se to stejně.

     Hledáním na webu jsem zjistila, že to funguje vždy, ale je vidět,
že ne. Asi dělám nějakou školáckou chybu, ale toto není oblast, kde
vynalézám nějak často, spíše mne to velmi míjí.

     Nenapadá někoho, kde mohu dělat chybu, nebo nějaký jiný způsob, jak
zjistit u telefonu Bezpečnostní kód? PIN, PIN2 i PUK a PUK2 znám, ale
toto je něco jiného.

     Saša Svobodová