Proudova sonda k oskopu - poradite ?

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Červen 3 10:16:30 CEST 2014

No, občas ani správně fungující přístroje nestačí. Minulý víkend mi přístroje ukázaly správně všechny potřebné informace a já stejně 2 dny hledal závadu než mi došlo, že si jen špatně vysvětluji výsledky měření :-))).

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Balu
Sent: Tuesday, June 03, 2014 9:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: Proudova sonda k oskopu - poradite ?

Znova opakujem ze to je otazka terminologie. Ked viem ze kecaju a viem ako kecaju tak to deterministicke kecanie viem opravit a vo vysledku nekecaju. Ked kecaju a neviem ako je to nepouzitelne. Uz x krat som videl ze clovek stravil niekolko dni zistovanim preco obvod nefunguje, lebo nevidel dolezity detail, ktory mu zatajil nevhodne zvoleny pristroj.