Prodej cinskych elektro zarizeni v CR & certifikace

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Červen 3 07:12:49 CEST 2014

Zdravim

Mikrotik s RS232 1001kc s DPH + 200 case + 200 zdroj, +50 pripadne pasivni poE, flash ma interni, pripojit pres rs232, openwrt linux prelozit nebo puvodni Os a par scriptu
cca 1450kc
http://wifi.aspa.cz/mikrotik-routerboard-rb411-32mb-ram-300-mhz-1x-minipci-1x-lan-vc-l3-z88492/

pc engines jsou o neco drazci, ale muzete si vybrat model s i2c, gpio, 5v vyvod stabilizatoru tj. jen neco pripojit. je to x86, nejaky linux debian modifikovany najdete.

da se sehna levneji, ale je to neco za neco tj. nema to vyvody vyvedeny, ma malo pameti, mene dokumentovane, neprovozuje se to nonstop ....

nebo ciste takto http://tuxgraphics.org/electronics/200606/article06061.shtml tj. navrhnu malou desku nebo upavit nejakou stavajici v kicad, da te si tam co chcete. Chip jaky chcete podle velikosti pameti. Jen na tom asi neudelate scriptovani tj
snadnou upravu, ale zda to potrebujete.

Jirka