Prodej cinskych elektro zarizeni v CR & certifikace

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Červen 2 14:44:35 CEST 2014

Zdravim,
podivejte se taky na mikrotik,pc engines  a podobne desky. Ty maji casto nabehano tisice hodin pod minus i nad plus celsia.

Ty jednoduche prehravace, tv boxy, tablety atp. jsou vetsinou hodne osizeny. U tehle jednoduchych veci se nehledi na vydrz. Kvalita samotneho napajeni tj. od kondenzatoru pocinaje je velmi nizka jiz od navrhu.  Nemusi byt problem tedy jen v CE, ale
aby to k necemu bylo.
Jirka