Prodej cinskych elektro zarizeni v CR & certifikace

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Červen 2 11:46:08 CEST 2014

Dobry den,

> Já jsem na školení o téhle problematice jezdil k téhle firmě:
>
> http://www.cczdata.cz/index.html
>
> Zaplať Pán Bůh, že už jsem v důchodu a mohl jsem to pustit z hlavy.

Viete ako sa tesim na den, ked expiruje moje nedokoncene vzdelanie a budem
moct vymazat niekolko koloniek v mojom CV... Potom uz len pockat na den
zuctovania, ked mi budu uctovat dan za kazde slovo, ktore som v zivote
napisal a povedal, tak ako to napisane v druhom dieli parodie o zivote...
Nizsie sarze, mansaft a poulicny plebs sa uz totiz nevedia dockat, kedy im
zase nieco podhodia k zabave. Viete aka to je vtedy sranda?!

A potom Vam uz k magii za pismenkami C a E nepoviem a nenapisem ani slovo,
teda ziadne moje verejne blaznovstvo, ktore by ste uz davno nevedeli.

Budem sa len ticho usmievat, ked tu pan doktor bude prezentovat svoj
high-tech...   :)))

A.