OT - Firefox 2.9

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Červen 2 11:34:57 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 2.6.2014 od Martin Hanek:

> Už mi asi 2 lidé říkali, že se jim taky UniPOS nějak kousl a pak napsal,
> že obnovuje data a celý profil byl pryč, resp. UniPOS si vytvořil nový
> prázdný profil.
> Není to to stejné? Ten starý profil tam
> (c:\Users\<user>\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\) zůstal nebo je
> zálohovaný na ploše.

Tohle není ten případ. On neudělal nový profil, on to nějak promazal.
Nastavení všech rozšíření zůstalo stejné, hesla si pamatuje, záložky
jsou. Jenom ty otevřené panely smazal. Pardon, já jsem se špatně
vyjádřil, on mi nesmazal záložky, tedy bookmarky, on zapomněl ty
otevřené panely včetně připíchnutých. Takže tisíce záložek mám, nemám
250 otevřených panelů.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem