Prodej cinskych elektro zarizeni v CR & certifikace

Pondělí Červen 2 00:11:14 CEST 2014

Já jsem na školení o téhle problematice jezdil k téhle firmě:

http://www.cczdata.cz/index.html

Zaplať Pán Bůh, že už jsem v důchodu a mohl jsem to pustit z hlavy.

"Dobry den,
potreboval bych prodat nekolik cinskych prehravacu
http://www.ebay.com/itm/371053759289
Prehravac je na 5V a je k nemu 230V -> 5V zdroj.
Nevite nekdo, jak je to s certifikaci? Musim si zaplatit pro prodej v
CR nejakou certifikaci (asi CE)?
Jediny problem vidim ve zdroji, pokud bych ale vzal z ciny pouze
prehravac a 5V zdroj koupil v cesku, nemusim pak certifikaci vubec
resit?

Dekuji za vase rady,

--
S pozdravem