Krabičky, obaly, boxy na kazety

Neděle Červen 1 14:52:14 CEST 2014

Hezké odpoledne,

     zatím ještě ne. Ze zdravotních důvodů bydlím u rodičů a Atari je i
s kazetami u mne doma. A vzhledem k přítomnosti řemeslníků ve sklepě je
jeho obsah v pracovně, obýváku i kuchyni, tak na Atari není ani místo,
ani čas, ani nálada. Snad časem. Kazety jsou to docela kvalitní (BASF),
tak věřím, že to nějak bude fungovat. Ale není to priorita, je to spíše
vzpomínka na staré časy. Většina kazet z JRC funguje, ačkoli všechno ne,
ale ne všechno chodilo i tenkrát.

     Pokud by se dala data z kazet přenést třeba na CD, tak by to bylo
docela fajn. Vím, že pro Atari 800 existoval i jeden CD-ROM ale nikdy
jsem jej neměla.

     Takže z důvodu té nostalgie chci ty kazety dát do krabiček, jiný
důvod vlastně nemám.

     Saša Svobodová