OT: MECH kde sehnat napinaci kolecko remenu

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 31 21:39:36 CEST 2014

Díky,

zkusím poptat.  Mě se tam nedávno přetrhl řemen, tak je možné, že se tam
něco hnulo.
Asi 14 dní to fungovalo a najednou začal padat řemen a když jsem to
rozdělal, tak tam bylo spousta drobečků.
Myslím si, že to předtím takový rádius nemělo nebo si to špatně pamatuji.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Ales Prochaska, Divesoft <prochaska na divesoft.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 31. 7. 2014 17:48:40
Předmět: Re: OT: MECH kde sehnat napinaci kolecko remenu

"Asi nejlíp u výrobce, případně u některého z prodejců řemenic a
příslušenství (www.teatechnik.cz, www.tyma.cz, www.pikron.cz a fůra
dalších) nebo u nejbližšího soustružníka.

Osobně mi připadá divné, že by se prostým opotřebením mohla napínací
kladka vykotlat do takového pěkného radiusu, ale možné je všechno. Co
se týká spadávání řemene, tipuji spíš zkřížené (mimoběžné) řemenice
než tu kladku.

Aleš Procháska