Mycka AEG Favorit 50870 netopi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Červenec 31 19:24:58 CEST 2014

Ahoj,

tak díky všem za rady a za vysvětlení, jak myčka funguje. To víte, pro
mě jako počítačového experta je bílá technika velkou neznámou :-)

Myčka teď funguje, jak fungovat má. Opravdu to nikde jinak netopilo a
nádobí už není studené a mokré. Ten sušící proces fungoval tak, že se
oplachovalo vodou asi 70°C, pak se voda vypustila a 25 minut to
nedělalo. Měřil jsem teplotu na stranách a klesala, až se dostala na
cca 50-55°C, když byl program u konce. A vypadalo to přesně, jak to
vypadat mělo.

Pomohlo buď propájení kontaktů na relé i na konektoru (byť jsem to
předem měřil a vše OK) nebo jen to, že jsem všechny ty konektory
vytahal a zase zasunul. Konektory jsou přímé pocínované, ale konektor
od relé je fastonový. Těžko říct.

Manželka má radost, že ušetřila 3,5 tisíce za nový programátor plus
další balík peněz za práci opraváře. Neříkejte mi, že opraváři myček
nebudou mít co žrát :-) Teď jsem doma za borce (jak psal tuhle Radek
Vicek, když opravil doma pračku) :-)

Snad to vydrží... Díky.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory