RE: OT Elektrická sekačka

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Čtvrtek Červenec 31 19:22:44 CEST 2014

Priznam se ze Gardenu jsem vzdy povazoval ze predrazene hobby a nenepadlo me
ze to nekdo opravdu kupuje.
Sekacku jsem poridil alko Comfort 40E. Sece pekne, jen pri mulcovani zustava
trava v jednom z rohu krytu a musi se cistit.
Prezila uz par kamenu a ohnuty nuz.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ondra hwnews
Sent: 31. července 2014 19:02
To: HW-news
Subject: Re: OT Elektrická sekačka

POZOR, ji si nabehl na GARDENU 36E. Neco takoveho by se melo zakazat
prodavat.
To ze se spinac musi krecovite drzet, jsem cetl uz pred koupi, ale ze to
poradne nesbira travu, neseka kolem prekazek, neustale pousti prichyceny
kabel, jsem uz pred koupi nevycetl.
Abych naplnil cely kos nesmim jezdit dlouhou radu, ale  porad otacet, ci
aspon obcas couvnout.

Opravdu pred ni varuji.

Ondra