Mycka AEG Favorit 50870 netopi

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 31 18:50:09 CEST 2014

No já nevím jak Vy, ale mám ve vlastnictví jednu starší AEG, která se
vyráběla ještě v Německu a zřejmě se tam tolik ještě nekatovalo, a tam se na
sušení používá ventilátor, který tahá ven vzduch s párou, je tam na straně
"dejchání" ALE ve dveřích je ještě jedna topná spirála, která ohřívá dveře
zevnitř. Po té se právě nekoná takové to vyvalení páry při otevření. Takže
pokud to je nějaký "lepší model", tak bych očekával i tohle. Viděl jsem i
myčky, které mají tohle topení v zadní či boční stěně. Vždy se jednalo o
dražší myčky. Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr
Zahradnik
Sent: Thursday, July 31, 2014 6:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: Mycka AEG Favorit 50870 netopi

Původní zpráva ze dne 31.7.2014 od Milan Kratochvíl:

> Zdravím, to že to neuschne také bývá málo leštidla. I přestože
> používám tablety tak leštidlo přidávám. Sice menší dávku ale přidávám.

Tím tohle nebude. Když se otevřela myčka po domytí, valila se z ní pára. A
to právě teď nedělala.

Uvidíme, jak to dopadne teď, už oplachuje...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem