Mycka AEG Favorit 50870 netopi

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Červenec 31 16:47:21 CEST 2014

BTW: Každá výměna vody v myčce se dělá tak, že se ke konci mycí fáze nejprve napustí voda do stěn, ještě chvíli se normálně myje a teprve pak se vypustí stará voda. Dojde tím k velmi dobré výměně tepla.
U staré BOSCHeny, kterou jsme měli cca 10 let a kterou jsem v poslední fázi několikrát opravoval, jsem vždy při otevření žasnul nad plastovými labyrinty pro vodu v bočních stěnách. Byly tam z plastu realizované vodní klopné obvody, které pomocí různých trubiček, sifónků a vzduchových kapes nějakým způsobem ovládaly složité toky vody v myčce jedním elektrickým ventilem a myslím dvěma hladinovými spínači.

Jakub Šerých