Mycka AEG Favorit 50870 netopi

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Červenec 31 16:37:45 CEST 2014

Teplo pro sušení se u většiny myček dělá párou. IMHO je topné těleso vlastně takový průtokáč, kterým normálně protéká mycí voda. Ve fázi sušení se do toho pouští jen malinko vody tak, aby se vyvařila a vyvinula páru, které dokonale prohřeje nádobí. Nakonec se do stěn napustí čerstvá voda, tím se ochladí a pára z myčky i nádobí na nich zkondenzuje. Zároveň příští mytí se začíná od minimálně pokojové teploty vody, protože se použije ta z těch stěn.

Jakub Šerých