Mycka AEG Favorit 50870 netopi

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Červenec 31 15:44:33 CEST 2014

A nechybi tam nejaka ta sul, nebo co se tam sype? Nam kdyz mycka nesusila,
tak zena nekde neco procistila dosypala vsechny prihradky a zas susila. Ale
v obsluze kuchynskych pristroju se vyznam jen ve vnitrku lednice, zbytek
smrdi praci :D Mycku jsem sice jednou opravil, ale to byla prave ta klasika
s ustrelenym tistakem...

PK