rtc v pc

Čtvrtek Červenec 31 13:44:21 CEST 2014

Co mám zkušenosti s NTP driverem Meinberg
http://www.meinbergglobal.com/english/sw/
který používám pro DCF přijímače které vyrábím, vypadá to jako když to u
hodin v PC řídí rychlost. To by taky odpovídalo tomu, že za provozu se
čas bere z nějakého časovače (který je tím driverem nastavitelný) a né z
RTC. Ke skokům dochází jen při prvotním zasynchronizování, pokud je
chyba větší než maximum, které tam jde nastavit. Podrobněji jsem to
nestudoval, už to tam lidi stahovali i pro linux a prý bez problémů.

Anděl