Re: OT: Alternativní způsob rozdělávání ohně

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Čtvrtek Červenec 31 13:36:19 CEST 2014

> A jeste jeden nezalesacky hint - kamaradka kdysi poradila misto troudu pouzivat
> vnitrek damskych vlozek. Na chytani jiskry to bylo perfektni (opakovane na prvni
> skrtnuti), na vrtidlo jsme to nezkouseli, urcite by to taky slo.

Také fungují běžné kosmetické tampony.

> Trik na konzervy se mi moc libi, musim vyskouset! (jen to asi chce brousit shora a
> ne o beton na zemi, aby to nevyteklo, ze?)

Ne, úplně normálně zdola. Jak má víčko zapertlování, tak se odbrousí
jen vrchol, ale boky zůstanou těsně nalisované a nic z toho neteče,
dokud se to nepřežene a víčko se nezatrhne o podklad.

Tomáš