Re: OT: Alternativní způsob rozdělávání ohně

Čtvrtek Červenec 31 13:24:01 CEST 2014

Taky osobne potvrzuju, ze to vrtenim jde. Akorat je treba zduraznit ten bod 3), na
tom jsme, nez jsme na to taky prisli, nekolikrat pohoreli. Teda vlastne nepohoreli
:-)

Jo a da se to i s hladkou jamkou, ale je treba porad pristrkavat ten troud a stejne
to je v porovnani s kvalitni jamkou nebe a dudy. Kdyz uz, tak aspon udelat "bocni
vystup" o kousicek hlubsi nez kam dosahne rotor.

A jeste jeden nezalesacky hint - kamaradka kdysi poradila misto troudu pouzivat
vnitrek damskych vlozek. Na chytani jiskry to bylo perfektni (opakovane na prvni
skrtnuti), na vrtidlo jsme to nezkouseli, urcite by to taky slo.

Trik na konzervy se mi moc libi, musim vyskouset! (jen to asi chce brousit shora a
ne o beton na zemi, aby to nevyteklo, ze?)

D.O.