OT letovy provoz

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 31 11:37:38 CEST 2014

No ono je právě s podivem, že ty majáky jsou autonomní a jejich vypnutí není
žádná sranda. Dokonce jeden člověk, který dělá na Ruzyni opravy
"bongů",prohlásil, že pokud to letí a neseberete se a neodstřihnete dráty
majáku, tak to furt vysílá.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zuffa Jan
Sent: Thursday, July 31, 2014 11:26 AM
To: HW-news
Subject: RE: OT letovy provoz

Nehram sa na blbeho :)
Nesledoval som dianie ohladne letu MH350.
Len ma napadlo, ze lietadla za stovky milionov dolarov lietajuce ponad
rozlahle oceany nemaju domysleny system vyslania nudzoveho signalu. Taky
jednoduchy a funkcny mal uz aj Titanic pred 100 rokmi. Nechcem vyvolavat
dalsi flame. Je jedno ci lietadlo uniesli teroristi a vypli vsetky nudzove
systemy alebo sa pokazil hlavny PC a obsluha uz nedokazala nic urobit. alebo
prestal vysielat transponder.
 Za tie peniaze by to mohlo cele fungovat lepsie

j.