OT letovy provoz

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Červenec 31 11:33:57 CEST 2014

ale oni maju. Len sa z ekonomickych dovodov nevysielaju data nepretrzite
ale len par krat za prelet.
Hned potom pridu debaty o tom co vsetko moze este posadka vypnut a co uz
nie. Ked lietadlo zmizne tak vsetci krcmovi odbornici hovoria ze musi
byt vsetko natvrdo nadratovane. A ked zase inemu zacne horet elektronika
tak vsetci hovoria ze to predsa posadka musi vediet odstavit :-)