OT Elektrická sekačka

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 31 11:24:26 CEST 2014

Zdravím
Mám nějakého Bosche už cca 6 let. Když jsem vybíral sekačku tak jsem
koukal na jediné, aby poměr příkon motoru / šířka sečení byl co největší
a vyplatilo se a přitom si matně pamatuju, že stála něco přes 3000kč.
Milan