Mycka AEG Favorit 50870 netopi

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Červenec 31 10:37:27 CEST 2014

On Thu, 31 Jul 2014, Petr Zahradnik wrote:

> A jak je vůbec možné, že na jeden program ještě topila a na hlavní ne?
> Nevím, jak vypadá programátor uvnitř, ale myčka má displej, tak bych
> řekl, že snad má nějaký mikroprocesor a ne cosi mechanického.

Ja tu mam klimatizaci ktera prestala chladit kdyz byla nastavena
na 23. Po zbezne kontrole se zdalo byt vse OK. Pak jsme ale zjistili
ze kdyz se da na 18 tak zase chladi. Proste se nejak zblaznil
firmware ci co.

Tak jestli nemate dvojite topne teleso tak to bude neco v ridici
desce. Jsme vsichni zajatci elektroniky ktera se muze zblaznit
kdykoliv a bez varovani.