rtc v pc

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Červenec 31 10:35:14 CEST 2014

On Thu, Jul 31, 2014 at 10:14:38AM +0200, ToMaS wrote:
> A to je overena informace, da se k tomu nekde neco docist?

To asi bude zalezet na konkretnim OS. Napr. v Linuxu je to tak zarucene,
viz http://tldp.org/HOWTO/Clock-2.html

> Jinak ano chci mit presny cas na pc a sync internetem mozny je ale neni optimalni.

Co neni na NTP optimalniho? Je to protokol navrzeny tak, aby bylo mozne
cas velmi presne synchronizovat. A rozhodne nenajdete tak presny krystal
v RTC, aby byl presnejsi nez synchronizace oproti atomovym hodinam...

P.T.