RE: OT Elektrická sekačka

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Červenec 31 10:28:43 CEST 2014

U těch Garden obecně odchází motory, případně se ulamují nějaký plastový
držátka (podle všeho stojí pár korun, tak to není kritická věc) a občas se
rozpadne pojistný mechanizmus pouštění. To jsem vypozoroval z uživatelských
recenzí. Možná je to tak, že pár lidí prostě mělo smůlu a třeba vydrží, ale
úplně mi nedělá radost vidina toho, že koupím sekačku okolo pěti tisíc,
která se za tři roky možná rozpadne...