Vadny HDD ??

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Červenec 31 09:35:45 CEST 2014

Stáhněte si prográmek HDTUNE. Tím lze otestovat celý povrch disku (bez destrukce dat) - hned budete vědět na čem jste.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ivan Kozák
Sent: Thursday, July 31, 2014 9:30 AM
To: HW-news
Subject: Vadny HDD ??

Krasny "destivy" den vsem,

Vazeni, resim problem na sestrine PC a nevim si trosku rady. Vim ze je
zde spousta ( ne li vsichni) moudrejsich nez ja a tak prosim o radu.

Na pocitaci jsem provedl novou instalaci Win vista home premium 32 bit.
ver.  Pred instalaci jsem HDD naformatoval ( ne rychle formatovani). Doinstaloval  jsem service pack 1 a 2 a par programku (skype, openoffice
..) a nechal dobehnout aktualizace.
Takto " panenskou" instalaci jsem si chtel uchovat pro reseni problemu v
budoucnosti a pomoci Acronisu jsem provadel zalohu na jiny disk  a
zapnul jsem kontrolni cteni.
Vysledek je - zaloha se nepovedla asi neprobehlo kontrolni cteni. Pred
tim jsem stejnym zpusobem zalohoval 10 PC u nas ve firme a vse OK.

Kdyz pustim CHKDSK tak vzdy neco opravuje na HDD.  Znamena to ze je
vadny disk?  S.M.A.R.T.   HDD je zapnuty a nic zavazneho neukazuje.

Prosim o nazory ci rady.
Diky Ivan Kozák
Jablonec nad Jizerou