Kresadlo

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Červenec 30 07:14:24 CEST 2014

No vsak ano. Ja to kresadlo nosim prave z duvodu kdy zadnej zapalovac
neni - nevim jestli to znate:

Hele pujc mi zapalovac...
Ja ho nemam, ja ho nebral, protoze vim ze kouris...
No ja ted zrovna nekourim...
Takze chces rict ze nemame nic na zapaleni toho ohne?

Takze kresadlo mam na klicich jen kdyz uz neni zadna jina moznost jak
zapalit ohen. Je to velke jako dozickej klic a nijak to tam neprekazi a
je jistota, ze si je jak pomoct.

RV