OT: Alternativní způsob rozdělávání ohně (bylo Re: [OT] Vyber tabletu)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Červenec 29 22:01:26 CEST 2014

S kresadlem staci mit sebou treba papirovej kapesnik - neni treba ani
troud. Verim, ze suchy mech nebo preschla trava pujde take. Ty jiskry
maji kolem 3kK, je jich docela dost a maji docela dost energie (zvlast
kdyz mu vleti treba do boty)

RV