RE: OT: Alternativní způsob rozdělávání ohně (bylo Re: [OT] Vyber tabletu)

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Červenec 29 21:48:18 CEST 2014

Můj syn to letos chtěl aplikovat na skautském táboře, kde dělá vedoucího. Právě o víkendu se vrátil, ale ještě jsem s ním nemluvil, tak nevím, jestli se mu to podařilo. Ale předpokládám, že ano.

Jakub Šerých