OT: Alternativní způsob rozdělávání ohně (bylo Re: [OT] Vyber tabletu)

Úterý Červenec 29 21:46:07 CEST 2014

Hezký večer,

	o tomto způsobu rozdělávání vím, i to kluci zkoušeli, ale nikdy se jim
to nepovedlo, jen to trochu kouřilo a pak jim došla síla. Uznávám, že po
čtvrt hodině se jim ani nedivím. Ale pak to zkoušeli i pomocí akuvrtačky
a stejně se nechytlo, tak nevím, jestli to opravdu jde nebo nejde takto
zapálit.

	S tím křesadlem to určitě jde a pokud je dobrý troud, tak to jde velmi
rychle. Křesat umím i já :-) No a při použití magnezitového křesadla to
jde ještě lépe, máma jím jednou málem zapálila byt, když se jí podařilo
zapálit vánoční výzdobu na stole, hehe.

Saša Svobodová