[OT] Vyber tabletu

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Úterý Červenec 29 16:44:22 CEST 2014

Domnívám se že tablety a mobily slouží u dětí z 90% k oblbování a
následně fyzické i jiné degeneraci. Podle mne dětem trvale do rukou nepatří.

Ale na druhou stranu od dětí je pokoj a rodiče mohou zoufale makat a
následně tupě hnít před bednou ;-)

Kdybychom neměli tak sociální stát, mohli bychom to ukončit tím že každý
svého štěstí (a svých dětí) strůjce.

Domnívám se že budoucnost (našich dědí) je většině lidí lhostejná nebo
nepochopitelná.

ZU