[OT] Vyber tabletu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červenec 29 16:04:06 CEST 2014

Tak on je trochu problém v tom, že dneska se dcera pasením husí jen těžko
uživí. Ale uznávám, že i já bych byl měl někde na salaši asi jednodušší
život. Jestli šťastnější, to nevím. Jen netuším, jakým právem si kdokoli
třetí osobuje mi říkat, co mám dělat, abych byl já nebo má rodina
šťastnější.

Tím bych tuto plodnou debatu ukončil, dřív než napíšu něco, co bych nechtěl
slyšet...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr King" <petr.king na atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 29, 2014 3:58 PM
Subject: Re: [OT] Vyber tabletu

Ja vim. A polozil sis nekdy otazku, jestli ta dnesni mladez je
stastnejsi, nez byla tvoje babicka? A nemel by ses jako rodic snazit o
to, aby tve dite bylo statne a melo hezke detstvi? Nebo by ses stydel
mezi znamymi, ze jejich deti maji tablet a tvoje ne? Individualita se
vytraci a ja jsem davno rezignoval na to, lidem kazat do duse. Vyjadril
jsem proto jen svuj nazor a ovlinuji lidi, ktere ovlivnovat MA SMYSL.
Cili svou rodinu a nejblizsi.

Jinak, pro mne za mne, klidne detem obstaravej cigarety, alkohol a
travu. To je dneska mezi mladezi taky moderni, takze nedej na reci
babicek a druhych, mohly by byt v parte za outsidery, kdyz chodi uz do
skoly a jeste se nezkourily :-) Dnes je proste jina doba a mladez :-)

P.