[OT] Vyber tabletu

Petr King petr.king na atlas.cz
Úterý Červenec 29 15:39:09 CEST 2014

Jo, tohle povazuju za dobry napad. On je rozdil, kdyz to decko musi
sedet u PC, takze redukuje tu cinnost na to, co POTREBUJE, nebo kdyz ma
tablet, se kterym si zaleze vsude a travi s nim postupem casu cele dny,
protoze se to spatne hlida i reguluje. U pocitace je na ocich, takze si
i samo dite uvedomuje, ze u toho porad "vysedava".

Dite je ale obrazem svych rodicu, takze jestli rodice maji kazdy svuj
pocitac i tablet a komunikuji na nich z obyvaku do kuchyne a s chytrym
telefonem v ruce vstavaji i usinaji, nelze se divit, ze nemaji na sve
deti cas a povazuji za skvele poridit triletemu decku tablet, aby od nej
meli na chvili pokoj.

At je dite predskolni, nebo v prvni, druhe tride, dle meho nazoru ma na
tablet, pocitac a vsechny ty internety dost casu. Na co je decku umeni
zachazet s tabletem, kdyz neumi jeste ani poradne cist. Ma si budovat
socialni vazby a poznavat svet a ne hnit doma a busit do displeje. Tohle
mi prijde daleko horsi, nez pustit decko s micem na ulici, kdyz uz se
tady zminuje ono etnikum. Stoji za tim vetsinou stejny duvod - shnili
rodice.

P.