[OT] Vyber tabletu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červenec 29 13:56:39 CEST 2014

Já to doma držím naštěstí hodně zkrátka. Na naléhání ženy jsem ale udělal pc
do kuchyně (ještě tam má RDP terminál odkud se připojí na to původní Gnome s
plnou instalací), je tam hodně osekaný linux, jen s velmi jednoduchým
rozhraním, předefinovanými buttonky (vypnout, prohlížeč, mp3, vlc), v
podstatě jenom prohlížeč s flashem a síť (1,6GHz/512MB). Na filtrování
reklam tam je privoxy.

Nejvíc používají týtrubku a sledujufilmy, no a co je úplně to hlavní,
přestali toužit po tabletách! I tak ale mi to jejich vysedávání a neplodná
činnost někdy už leze krkem (jede to furt).

Jinak si syn poskládal sám pc s hrama (a nemá to v síti), no a když ho
dlouho není vidět, tak je právě tam. Ale už se naučil že už jak mě slyší že
se po něm sháním, tak to vypne a přijde.

Díky Bohu že aspoň tak!

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr King" <petr.king na atlas.cz>

Predstava, ze moje dite si hraje s necim tak nechutnym, jako je android,
kde se vsechno dela samo, google ma do vseho pristup a aplikacim se
nedaji efektivne nastavovat opravneni by mi nedala spat. Tou novou
politikou nastaveni opravneni pro aplikace to zabili uplne - dnes uz
defakto i widget s pocasim muze odesilat ven Vase SMS a kontakty.

Radeji bych ji nakoupil knizky, omalovanky a hracky, ktere rozvinou jeji
motoriku. A jestli nemate vecer cas se divat na pohadku s ni, zkuste
zapojit treba maminku.
Z obrazku predskolnich deti s tablety a mobily v ruce je mi hodne smutno.