[OT] Vyber tabletu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červenec 29 13:14:42 CEST 2014

Velmi silne OT... ale nez se flame rozjede uplne a admin to stopne, tak jen
kratce:

Letet necim tak nechutnym, jako je letadlo, kde cestujici nema moznost vubec
ovlivnit, kam poleti a co s nim kdo bude delat, se mi prici natolik, ze si
pockam, az nekdo lidem vymysli kridla. Do te doby budu chodit pesky nebo
jezdit lodi.

A z predstavy, ze bude osmilete dite predskolni, je mi take smutno (i kdyz
ano, v nekterych komnunitach je to bezne, moje dite k nim vsak nepatri). To
ze ma doma PC a umi ho nejen ovladat, ale i pouzivat (strycek google je
fajn, zvlast pri doplnovani terminu z ucebnic) mne naopak tesi, to, ze umi
zachazet s tabletem (az na detaily - nedavno jsme nekam jeli a ona se
divili, jak to, ze zrovna tady neni internet :) nepovazuji za konkurencni
nevyhodu...

A k te bezpecnosti - mezi tabletem a telefonem je urcity (drobny, az
nepatrny) rozdil...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr King" <petr.king na atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 29, 2014 12:23 PM
Subject: Re: [OT] Vyber tabletu

Je to silne OT, ale ja bych si do domu dalsi kram s androidem nepustil.
Takze bych vybiral spise podle operacniho systemu. A protoze na poli OS
pro mobilni zarizeni zatim nevyrostlo nic rozumneho, vyckaval bych na
mobilni ubuntu, firefox OS nebo jiny otevreny system, ktery funguje tak,
jak chce jeho majitel a ne jeho tvurce.

Predstava, ze moje dite si hraje s necim tak nechutnym, jako je android,
kde se vsechno dela samo, google ma do vseho pristup a aplikacim se
nedaji efektivne nastavovat opravneni by mi nedala spat. Tou novou
politikou nastaveni opravneni pro aplikace to zabili uplne - dnes uz
defakto i widget s pocasim muze odesilat ven Vase SMS a kontakty.

Radeji bych ji nakoupil knizky, omalovanky a hracky, ktere rozvinou jeji
motoriku. A jestli nemate vecer cas se divat na pohadku s ni, zkuste
zapojit treba maminku.
Z obrazku predskolnich deti s tablety a mobily v ruce je mi hodne smutno.

P.