Proudova zatez pro testovani zdroju

Petr King petr.king na atlas.cz
Úterý Červenec 29 12:07:02 CEST 2014

To je presne to, co si stavim. Vzal jsem zapojeni od TOSI, vysekal jsem
z toho vsechny "zbytecnosti" a zustal mi jenom operak s mosfetem a
potenciometrem - presne jako na tom obrazku. Napajet to budu z externiho
zdroje 12V a udelam si to jako maly modul s chladicem, protoze to
pouzivam jednou za uhersky rok, takze to pak schovam do supliku a nemusi
se na to prasit na polici. Hlidani teploty a spinani ventilatoru je
zbytecny luxus, ten ventilator muze fucet porad.