[OT] Vyber tabletu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červenec 29 10:59:23 CEST 2014

Zdravim,

omlouvam se za OT, ale mozna tu nekdo resil totez: Vybiram tablet pro dceru
(jo, sice je ji osm, ale uz moc dlouho ma v zapujcce ten muj) a rad bych,
aby to nebylo uplne orezavatko a bylo to pokud mozno spolehlive - resit
vecer vety "tati, ja si chtela pustit pohadku a tohle mi to napsalo", "uz se
mi to zase zaseklo" a "tati, mne nejde XZ" atd. mne moc nebavi.

Z ruznych pozadavku mi vysly dva tablety:
Lenovo IdeaTab A7-50L (tusim ze znamy take pod oznacenim A3500L)
http://www.czc.cz/lenovo-ideatab-a7-50l-8gb-cerna/150915/produkt

nebo
Acer Iconia TAB B1-730HD (take pod oznacenim Iconia One 7)
http://www.czc.cz/acer-iconia-tab-b1-730hd-17fa-cerna/155966/produkt

A ted trochu vaham. Stoji stejne, vybava je (az na zadni kameru u Lenovo)
prakticky shodna, ale... Lenovo je ctyrjadro MediaTek, Acer dvoujadro Atom.
Atom je zrejme v syntetickych testech vykonnejsi (ale to je vcelku vedlejsi,
i to Lenovo je zrejme vykonne dostatecne), ale uz jsem narazil na to, ze si
nekdo u atomovych tabletu stezoval na kompatibilitu s aplikacemi, ale Atom
by zase mel byt o chlup uspornejsi.

Dalsi vec je, ze ten Acer je o neco novejsi a zatim pro nej neexistuje root
(nebo jsem ho aspon nenasel), k tomu Lenovu by snad mozna nekde neco byt
mohlo. Jiste, dite root nepotrebuje, ale ja jako spravce bych to velmi
uvital...

Procitam uz par dnu ruzna fora a porad nemam jasno - cemu byste dali
prednost vy, pripadne proc?

Diky za kazdou radu.

Pavel Kutina