RE: OT Re: doplnění chladiva do okruhu lednice - už uteklo po 7 měsících :(

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Červenec 29 10:14:16 CEST 2014

Beko nebrat, jsou to hlučný krámy, takže bych zkusil NORDline. Bohužel nemám
zkušenost, jenom s tím Bekem a to bych fakt nebral, i kdyby to byla poslední
60cm lednička na světě...

Ovsík