Proudova zatez pro testovani zdroju

LINHART Jiří jirilinhart na post.cz
Úterý Červenec 29 08:46:59 CEST 2014

Kdysi jsme vyráběli umělou zátěž na kontrolu zdrojů viz příloha. Měla
jednu hezkou vlastnost, že to byl vlastně zdroj produ pro zátěž zdroje.
Stačilo by jenom dobře chladit a mohlo by to fungovat i na tyto účely.
Je to velice jednoduché zapojení, ale dobře funkční

JL

PS: R3-R11 je možno použít jeden, napájeno 9V