OT: kviz - pasmovo priepustny filter

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Červenec 29 08:24:49 CEST 2014

Dobre rano,

ked uz zapijam rannu davku tabletiek... :)

Ked uz robime tu pedagogiku, tak by som rad pridal aj ja nieco z mojej
studnice vedomosti, ked som uz spomenul DC spektrum v predchadzajucom
threade. Lahko sa to da zapamatat tak, ze si treba polozit otazku, ktora
znie sice tak strasne mudro a nezrozumitelne, ale v podstate to presne
vyjadruje cely problem. Takze ona lahkozapamatelna otazka je, ze ako sa
zmeni topologia obvodu medzi tym, co mam na plosaku a tym, co som
odsimuloval? To najlepsie vidno na pripade C66 a L1 - pihvizd, a potom na
tej velkej cievke L6 - vzdialenost padov a return current (to uz zial
neviem ako sa povie po slovensky).

Ja by som ale rad poukazal na nieco ine. A to, ze vo vyrobe kusovky si viem
predstavit, ze to urobia ako p. doktor. Viem si to predstavit aj v
poloseriovej vyrobe, ale vo velkoseriovke uz asi moc nie. Tam predsa tie
osadzovacie automaty neumoznuju osadzovat suciastku na suciastku... Takze
jedine riesenie, ktore logicky ostava, je, ze tie filtre musia navrhovat
inak. Myslim si, ze toto uz patri do praxe daneho inziniera a na vs sa to
moc nenauci.

A.

Dňa 29. júla 2014 6:58, Tomáš Urbanec <urbanec na feec.vutbr.cz> napísal(-a):