OT: kviz - pasmovo priepustny filter

Tomáš Urbanec urbanec na feec.vutbr.cz
Úterý Červenec 29 06:58:14 CEST 2014

Zdravim vsechny pritomne,
mas pravdu, ze parazitni indukcnost je potvora, vem si, zes tam chtel
5.5nH, tusim, ze se rika co 1mm spoje, to cca 1nH no a musis zapocitat
nejenom ten spoj na strane ziveho, ale i nez se propracujes na tu svou
zemnici rovinu uprostred desky, ty prokovy taky nemas zrovna skrz ten
pad. A abych Ti trochu oponoval, se studenty to trochu probiram, takze u
nas o tom meli sanci slyset...
       Tomas OK2PNQ