kviz - pasmovo priepustny filter

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Červenec 28 19:37:50 CEST 2014

Este sa doplnim, nie som sice radioamater, ale pamatam sa, ze stare
kanalove volice tusim v Orave 139 boli elektronkove a chodili takmer do
1GHz... Takze by som este skusil povolit niektore tolerancie suciastok v
simulacii.

A.

Dňa 28. júla 2014 19:24, Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napísal(-a):