RE: doplnění chladiva do okruhu lednice - už uteklo po 7 měsících :(

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pondělí Červenec 28 16:43:33 CEST 2014

Bylo by zajímavé zjistit, kde to utíká. (jarová voda a pod)
Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Václav Ovsík
Sent: Monday, July 28, 2014 3:47 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: doplnění chladiva do okruhu lednice - už uteklo po 7 měsících :(

Zdravím,
cca 8 měsíců zpět jsem tu řešil co s dvoukompresorovou lednicí, kde odchází
mrazákový okruh. Po doplnění chladiva do mrazákového okruhu jsem slíbil, že
napíšu na jak dlouho to vydrží. Tak tedy již nějakou dobu jsem sledoval
nerovnoměrné namrzání výparníku a zvyšoval jsem na termostatu chladicí
teplotu na ref. -14°C (víc nejde - to je horní mez nastavení). Dneska šla
manželka do mrazáku a už to spustilo alarm :(.
Tedy doplnění okruhu mrazáku smrt lednice oddálilo cca o 1/2 roku, aby měl
někdo představu...

Jdu vybírat novou... bude to těžké, protože jsem omezen hloubkou na 60cm.
Půjdu do levné.
--
Zito